Командоутворення та ефективна взаємодія на публічній службі

Одним із пріоритетних напрямів реформування системи державного управління та місцевого самоврядування є впровадження інноваційного менеджменту в систему публічної служби.

Вміння працювати у команді, ефективно використовувати всі канали комунікації – запорука сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі. Командоутворення – складний і клопіткий процес, що передбачає використання наукових підходів та високий рівень зацікавленості всіх співробітників установи чи організації.

У межах загальної короткострокової програми «Командоутворення та ефективна взаємодія на публічній службі» для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування відпрацьовані практичні питання вдосконалення професійної компетентності у формуванні ефективної управлінської команди та партнерської взаємодії:

  1. Що таке командна робота і як вона впливає на загальний успіх?
  2. Чим командна робота відрізняється від простої взаємодії між людьми?
  3. Чому командна робота ефективніше звичайної співпраці?
  4. Які механізми ефективної взаємодії та принципи організації командної роботи?
  5. Чому важливі стимулювання та мотивація учасників команди?
  6. Які інструменти лідера команди?
  7. Як скласти план вирішення проблеми?
  8. Як правильно оцінити компетенції для виконання командних ролей?
  9. Чи можливо уникнути «хвороб» та проблем в роботі команді?
  10. Групові ефекти як чинники соціальної поведінки членів команди тощо.