У Черкаському РЦПК стартувала спеціальна короткострокова програма підвищення кваліфікації «Удосконалення організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану», що має практичну спрямованість та охоплює низку актуальних питань діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану Черкащини.


Сьогодні працюємо над темами:
- правове регулювання організації та надання адміністративних послуг органами державної реєстрації актів цивільного стану в умовах воєнного стану;
- цифровізація адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
- архівний фонд відділів державної реєстрації актів цивільного стану: порядок формування, обліку та зберігання книг, верифікація актових записів цивільного стану;
- видача документів про державну реєстрацію актів цивільного стану за заявами поданими за допомогою програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, формування електронного відображення інформації актового запису цивільного стану.
Також у межах програми для учасників проведено комунікативний практикум, зокрема щодо вміння представляти себе (офіційне, сторителінгове та цифрове представлення), пітчингу проєктів, розвитку емоційного інтелекту.


До реалізації програми залучені представники відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Черкаській області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), закладів вищої та післядипломної освіти Черкас.


Дякуємо всім учасникам освітнього процесу за активне обговорення та зворотний зв’язок. Працюємо далі.