Практичні аспекти реалізації законодавства про звернення громадян обговорили в межах професійного навчання для публічних службовців, які реалізовують державну політику із забезпечення конституційного права громадян на звернення. Тематичні модулі програми розробила завідувач сектору по роботі із зверненнями громадян апарату Черкаської обласної державної адміністрації Вікторія Романенко.

Опрацювали питання дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та розглянули особливості організації роботи зі зверненнями громадян в умовах воєнного стану. Зокрема, наголосили на звітності, контролі розгляду звернень, виконавській дисципліні, професійній етиці та специфіці роботи публічного службовця в роботі із заявниками.

Також акцентовано увагу слухачів на контролі (моніторингу) органів влади вищого рівня (Офісу Президента України, Омбудсмена України) за станом забезпечення права громадян на звернення в умовах воєнного стану.
Дякуємо всім учасникам освітнього процесу. Працюємо на результат. Усе буде Україна!