Поведінка державного службовця та його ставлення до справ громадян формують не лише власний авторитет, а й авторитет органу влади, в якому він працює. На цьому акцентуємо увагу учасників загальної професійної (сертифікатної) програми підвищення кваліфікації державних службовців, вперше призначених на посади державної служби категорії «В» (протягом року з дня їх призначення на посаду).

- Якими мають бути особистісні риси державного службовця?
- Що таке імідж державного службовця та як його формувати?
- Які вимоги до зовнішнього вигляду державного службовця?
- Які норми та правила ділового спілкування сприяють розвитку співпраці?
Ці та інші питання опрацювали в межах навчального модуля «Формування іміджу та репутації публічного службовця. Етичні аспекти формування корпоративної культури».

Щиро дякуємо завідувачці кафедри філософських та політичних наук Черкаського державного технологічного університету, доктору філософських наук, професору Анжелі Бойко за проведене заняття та співпрацю з нашим центром.
Змістовно, цікаво й корисно. Працюємо далі. Попереду ще чотири навчальні дні.