Державні службовці вдосконалюють навички медіації

Сучасний підхід до обслуговування громадян передбачає не лише високий рівень професійної компетентності, а й здатність налагоджувати конструктивний діалог, вирішувати конфлікти та знаходити спільне рішення в непростих ситуаціях.

Для працівників управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області проводимо навчання з питань медіації та застосування відновних практик у медіаційному процесі.

Говоримо про:

  • медіацію як альтернативний спосіб та інструмент комунікативного складника у вирішенні конфліктів;
  • хто може бути медіатором, його роль у розв’язанні конфліктів;
  • принципи й етапи медіації;
  • типологію та причини конфліктів;
  • основи відновного підходу, відновні практики.

Дякуємо завідувачу навчально-методичного центру психологічної служби КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Світлані Харитоновій за нові знання та мотивацію державних службовців до вивчення цієї теми.