Сучасний підхід до обслуговування громадян передбачає не лише високий рівень професійної компетентності, а й здатність налагоджувати конструктивний діалог, вирішувати конфлікти та знаходити спільне рішення в непростих ситуаціях.

Для працівників управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області проводимо навчання з питань медіації та застосування відновних практик у медіаційному процесі.
Говоримо про:
- медіацію як альтернативний спосіб та інструмент комунікативного складника у вирішенні конфліктів;
- хто може бути медіатором, його роль у розв’язанні конфліктів;
- принципи й етапи медіації;
- типологію та причини конфліктів;
- основи відновного підходу, відновні практики.
Дякуємо завідувачу навчально-методичного центру психологічної служби КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Світлані Харитоновій за нові знання та мотивацію державних службовців до вивчення цієї теми.