Практичні аспекти реалізації законодавства про звернення громадян в умовах воєнного стану обговорили в Черкаському РЦПК у межах професійного навчання спеціалістів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян, органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування Черкаського, Золотоніського, Звенигородського та Уманського районів. Програму розробила та реалізувала завідувачка сектору по роботі зі зверненнями громадян апарату Черкаської обласної державної адміністрації Вікторія Романенко.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/03/1.jpg)
Опрацювали питання дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, нормативні документи, що регламентують організацію роботи зі зверненнями громадян, особливості організації роботи зі зверненнями громадян в умовах воєнного стану, співпрацю з Урядовим уповноваженим з прав осіб з інвалідністю в Черкаській ОВА, роботу Черкаського обласного контактного центру, питання звітності щодо організації роботи зі зверненнями громадян, контролю розгляду звернень, виконавської дисципліни. Також розглянули питання професійної етики, специфіки роботи публічного службовця у роботі із заявниками, воїнами ЗСУ, родинами військовослужбовців, вимушено переміщеними особами.
Дякуємо всім учасникам освітнього процесу. Перемога за нами! Усе буде Україна!
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/03/1-1.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/03/3.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/03/3-1.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/03/7.jpg)