Удосконалення комунікативної компетентності є важливою умовою професіоналізму публічного службовця. Для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування Черкащини реалізували загальну короткострокову програму «Комунікація та взаємодія», де працювали над культурою ділової взаємодії та ефективною комунікацією в публічному управлінні.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/04/3.jpg)
Разом із науковцями учасники у форматі інтерактиву розглянули норми й атрибути ділового етикету, а саме: стилі та стандарти спілкування, формування професійного іміджу, вимоги до зовнішнього вигляду публічного службовця, принципи професійної етики.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/04/5-1.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/04/16.jpg)
Корисними для учасників професійного навчання також були практичні заняття щодо побудови ефективного діалогу на публічній службі та особливостей спілкування публічних службовців у соціальних мережах.
Дякуємо спікерам за професіоналізм і співпрацю, слухачам – за активність і зворотній зв’язок. Разом до Перемоги! Усе буде Україна!
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/04/3.png)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/04/17.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2023/04/19.jpg)