Удосконалення комунікативної компетентності є важливою умовою професіоналізму публічного службовця. Для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування Черкащини реалізували загальну короткострокову програму «Комунікація та взаємодія», де працювали над культурою ділової взаємодії та ефективною комунікацією в публічному управлінні.
Разом із науковцями учасники у форматі інтерактиву розглянули норми й атрибути ділового етикету, а саме: стилі та стандарти спілкування, формування професійного іміджу, вимоги до зовнішнього вигляду публічного службовця, принципи професійної етики.
Корисними для учасників професійного навчання також були практичні заняття щодо побудови ефективного діалогу на публічній службі та особливостей спілкування публічних службовців у соціальних мережах.
Дякуємо спікерам за професіоналізм і співпрацю, слухачам – за активність і зворотній зв’язок. Разом до Перемоги! Усе буде Україна!