Здобуття й удосконалення професійних знань, умінь і навичок – невід’ємний складник діяльності державного службовця під час виконання посадових обов’язків. Зважаючи на потреби в підвищенні кваліфікації, реалізували спеціальну професійну програму «Основні напрями удосконалення організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану», у межах якої обговорили низку актуальних питань цієї сфери діяльності. Зокрема, упродовж шести днів навчання учасники опрацювали навчальні модулі щодо:
- реалізації державної правової політики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
- порядку надання правової допомоги у цивільних і сімейних справах щодо витребування документів та виконання прохань про надання правової допомоги з питань державної реєстрації актів цивільного стану;
- ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян: верифікація відомостей та взаємодія реєстрів;
- організації надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг;
- порядку, умов і строків зберігання книг державної реєстрації актів цивільного стану у відділах державної реєстрації актів цивільного стану та їх передачі до державних архівів;
- електронних сервісів у роботі відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
- порядку засвідчення документів для їх використання на території інших держав;
- організації роботи виконавчих органів місцевих рад щодо здійснення делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану тощо.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/02/1-5.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/02/2-3.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/02/4-2.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/02/5.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/02/7-1.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/02/8-2.jpg)
Окрім цього, учасники звернули увагу на психологічні умови якісного надання послуг, удосконалення українськомовних комунікацій працівників, декларування як інструменту запобігання корупції, електронного документообігу.
Дякуємо команді викладачів-практиків Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) за співпрацю та професійний підхід до розробки й реалізації програми. Працюємо на результат. Усе буде Україна!