Про медіацію та переговорний процес у діяльності публічного службовця говоримо в межах реалізації нової програми підвищення кваліфікації «Ведення переговорів, медіація», визначеної Національним агентством України з питань державної служби як один із пріоритетних напрямів навчання на 2024 рік.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/1-2.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/11.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/13.jpg)
Учасники проаналізували причини, головні ознаки, особливості та типи конфліктів у публічному управлінні, поведінку державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування в конфліктних ситуаціях. Розглянули загальну характеристику переговорів як засобу розв’язання конфліктів і насамперед умови для того, щоб переговори стали можливими.
Також акцентували увагу на медіації як альтернативному способі та інструменті комунікативного складника у вирішенні конфліктів (спорів), застосуванні відновних практик у медіаційному процесі, практиці посередництва.
Дякуємо нашим спікерам Анжелі Бойко та Світлані Харитоновій за професіоналізм, цікаве обговорення та мотивацію до поглиблення знань з означеної теми. Працюємо далі.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/38.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/41.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/44.jpg)