Про комунікацію як один із найважливіших інструментів забезпечення ефективної державної політики говорили сьогодні в Черкаському РЦПК під час загальної короткострокової програми «Комунікація та взаємодія».
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/4.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/5-1.jpg)
Разом із науковцями державні службовці працювали над удосконаленням комунікативної компетентності та культурою ділової взаємодії. Зокрема, учасники розглянули норми й атрибути ділового етикету, а саме: стилі та стандарти спілкування, формування професійного іміджу, вимоги до зовнішнього вигляду державного службовця, правила етикету в телефонній розмові, принципи професійної етики.
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/20.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/21-1.jpg)
Також під час практичних занять звернули увагу на правила побудови ефективного діалогу на державній службі та комунікативну поведінку публічних службовців у соціальних мережах.
Дякуємо нашим спікерам Анжелі Бойко, Олені Педько та Тетяні Бондаренко за інформаційно насичений день і професійний підхід до реалізації програми. Вдячні слухачам за зворотний зв’язок та активну участь в обговоренні. Разом до Перемоги! Усе буде Україна!
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/28.jpg)
![](https://www.centerpk.ck.ua/wp-content/uploads/2024/03/30.jpg)