Організація діловодства в органах виконавчої влади

Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації реалізував спеціальну короткострокову програму «Організація діловодства в органах виконавчої влади» для працівників місцевих державних адміністрацій.

Практикоорієнтовану програму розробили та актуалізували з урахуванням потреб учасників професійного навчання працівники відділу документообігу та контролю апарату Черкаської обласної державної адміністрації. 

Серед питань, що обговорені:

  • правила організації діловодства в органах державної влади;
  • порядок підготовки проєктів розпоряджень (наказів) Черкаської військової державної адміністрації;
  • виконавська дисципліна та організація контролю за виконанням документів;
  • систематизація та зберігання документів у діловодстві.

Дякуємо нашим спікерам за співпрацю та професійний підхід до реалізації програми, а слухачам – за зворотний зв’язок та активну участь в обговоренні.

Перемога за нами! Усе буде Україна!